Cпецпроекти

YouTube vs Facebook: де тебе забанять швидше (та хто за це відповідає)


0 2156 0

Нещодавно журналіст та відеопродюсер Карлос Маза звинуватив YouTube у поширенні роликів, через які його травлять. Йшлося про відео консервативного канадського блогера Стівена Краудера. Останній не раз коментував національність та орієнтацію журналіста.

Маза стверджує – він отримував купу гомофобних або расистських коментарів у своїх профілях після згадувань Краудера про нього. Сам блогер із консервативними поглядами зазначає, що його коментарі були, скоріш, жартівливими, ніж серйозними.

Представники YouTube визнали лексику Краудера “шкідливою”, проте відео видаляти відмовилися. “Ми є відкритою платформою, і для нас надзвичайно важливо, щоб дозволити кожному – від творців і журналістів до пізніх нічних телеведучих – висловити свою думку у рамках нашої політики”, – пояснили вони. Також додали, якщо глибоко образливі думки когось не порушують політику сайту, вони не видаляються.

Інцидент зі звинуваченнями сервісу далеко не єдиний: скарги на домагання і “шкідливий” контент з’являються регулярно. Проте далеко не всі відео видаляються. Цензура та алгоритми Facebook більш жорсткі і водночас непрозорі. Про це нещодавно розповідав близький друг Цукерберга і співзасновник соцмережі Кріс Х’юз. На його думку, одна із проблем сайту – незрозумілі критерії відбору дописів, які потраплять до вашої стрічки новин.

Інженери, що працюють у Facebook, самі обирають, який контент вважати корисним, а який – загрозливим, що приховувати від користувачів, а що, навпаки, рекламувати. Навіть Цукерберг визнав: його дітище давно перестало бути нейтральною платформою, а перетворилося на платформу-видавника.

Насправді обидві платформи мають неабиякі проблеми із відбором інформації та цензуруванням. Однак Facebook ненавидять більше – через дивне формування стрічки новин, приховування дописів від користувачів та маркування певного контенту як “загрозливого”. А ще – через проблеми із конфіденційністю та монополію Цукерберга, який володіє іншими найпопулярнішими платформами та забирає у нас альтернативні соцмережі.

Ймовірність, що у Фейсбуці тебе забанять швидше, все ж таки вища. Проте корпорація вперше обрала менеджера з питань публічної політики для України. Тепер посаду обіймає Катерина Крук – експерт з питань інформаційного простору та спікер на всіх актуальних конференціях із дезинформації. Тому маємо надію, що ставлення Facebook до України зміниться на краще.

ТАКОЖ ЧИТАЙТЕ Тест. До чего дошла техника. Или мы это выдумали?
2723 0 0
ТАКОЖ ЧИТАЙТЕ Тест. Какой из тебя хакер?
3224 0 0

#bit.ua
Наш Instagram
Підписуйтесь на нас в Facebook

Прокоментувати

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: